środa, 12 listopada 2014

Dołączysz do Bitwy Pięciu Armii?


Smok Smaug, pragnąc dokonać zemsty, wyrusza do miasta Na Jeziorze, aby wymordować jego mieszkańców.”. Tak przedstawia w skrócie fabułę najnowszej ( i zarazem ostatniej już) części trylogii Hobbita, jedna ze stron poświęconych recenzjom filmów. Brzmi ciekawie, podniecająco, obiecująco? 

Zapewne tak, jeżeli należysz do fanów powieści J.R.R Tolkiena, ich ekranizacji, czy ogólnie filmów fantasy. A jeżeli nie, to po obejrzeniu pierwszej części Hobbita na pewno nim zostaniesz. (No, może nie na pewno, ale…) Uważam że jest to film który z pewnością zasługuje na uwagę. Efekty specjalnie, ciągłe zwroty akcji, sprawią że nie będziesz się nudził na tym filmie, a fabuła wciągnie Cię do reszty. O zaletach można by pisać długo, ale najlepiej jest samemu obejrzeć i ocenić.

Wracając do głównego tematu. Jeśli tak jak ja jesteś fanem trylogii Hobbita , jak i Władcy pierścieni, na pewno nie możesz się doczekać premiery najnowszej części – Hobbit: Bitwa Pięciu Armii , która jest już niedługo (26 grudnia 2014). Jakiż to piękny prezent pod choinkę! Choć moja zupełnie subiektywna opinia jest taka, że druga część jest nieco gorsza względem pierwszej, to i tak nie mogę się doczekać ostatniej odsłony. ( na marginesie jestem ciekawa waszych spostrzeżeń na ten temat ). Zastanawia mnie to jakie jest zainteresowanie tym filmem. Ile jest zapaleńców takich jak ja, uważających że to najlepsza trylogia wszechczasów ? Mam nadzieję że wielu. Pozostaje nam tylko czekać i odliczać dni do premiery. Ja ze swojej strony mogę tylko zaprosić wszystkich do kin do obejrzenia tego filmu, gdyż poprzednie części są godne polecenia.Uważasz tak jak ja? A może zupełnie nie zgadzasz się ze mną? Zostaw swój ślad w postaci komentarza ( małe a cieszy :) ). 





Bitwa pięciu armii


3 komentarze:

  1. Również z niecierpliwością czekam na kolejną odsłonę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Także oczekuje kolejnej części! Dosłownie odliczanie dni! Od razu 26.12 rezerwuje bilet!
    swoją droga z pewnością będę tu zaglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi to słyszeć ;)
      Dopiero zaczynam i może moje teksty zdają się być nie do końca składne lub przemyślane, ale staram się jak najciekawiej opisać to co mam na myśli :)
      Oczywiście zapraszam częściej :)

      Usuń