sobota, 6 grudnia 2014

Akcja "daję słowo"

Hej wszystkim!
Stosunkowo niedawno trafiłam na stronę akcji Daję słowo. Już po nazwie można wywnioskować czego ta akcja będzie dotyczyła, lecz ja pragnę wam trochę subiektywnie o niej opowiedzieć :)


W skrócie, akcja polega na tym, że podajesz na wyżej wymienionej stronie postanowienie, które chcesz dotrzymać, następnie długość trwania postanowienia i gotowe :) Fajną opcją jest to, że masz możliwość oglądania postępu "danego słowa", patrząc w ilu procentach już go wykonałeś :) Można również wydrukować sobie grafikę lub odznakę z treścią danego słowa i pochwalić się znajomym lub powiesić na ścianie. Wśród ciekawych przyrzeczeń znalazłam takie:  "że będę delikatnie czesać włosy" (to mój ulubieniec :) ), "będę prowadzić blog tak długo jak będę mogła", "daję słowo że codziennie będę spędzał przed komputerem przynajmniej 10 godzin", "będę wychodził z kumplami i odpowiadał na odzew gdy tylko będę mógł i będę odbierał telefony", "daję słowo, że nie spóźnię się na autobus przez miesiąc". Które według was najlepsze? :) Wśród takich nietypowych przyrzeczeń były też takie typowe dotyczące picia, palenia, przeklinania.

akcja daję słowo


Uważam, że to fajna akcja zachęcająca do składania sobie postanowień i dotrzymywania ich. Ja również mam zamiar dodać swoje postanowienie i myślę że ta strona pomoże mi w byciu bardziej wytrwałym. Również was zachęcam do wzięcia udziału w tej akcji, bo jest to na prawdę dobra zabawa, a jednocześnie robimy coś dobrego dla siebie. Bo przecież raz dane słowo, powinno być dotrzymane, czyż nie?
Pozdrawiam wszystkich,
Makaron Na Uszy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz